Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

stanislawska.pl > Internet  > Jak promować salon beauty w Social Mediach? Zapowiedź najnowszego E-BOOKA

Jak promować salon beauty w Social Mediach? Zapowiedź najnowszego E-BOOKA

Niejednokrotnie poruszałam już tematy związane z promocją firmy w mediach społecznościowych. Obecność przedsiębiorstwa w social mediach to współcześnie konieczność, w końcu jest to niepodważalne narzędzie sprzedaży. Social media marketing to temat bardzo aktualny i przede wszystkim – ewoluujący. Podążanie za trendami w sieci jest w zasadzie dodatkowym obowiązkiem każdej businesswoman. Aby skutecznie prowadzić działania marketingowe firmy, wyróżnić się na tle konkurencji i przykuć uwagę klientów potrzebna jest solidna dawka wiedzy i umiejętność sprawnego poruszania się po mediach społecznościowych. Te przemyślenia zainspirowały mnie do napisania nowego e-booka. Jest to pewnego rodzaju kompendium wiedzy na temat marketingu w social mediach.

Dlaczego trzeba działać w social mediach?

Ogromny potencjał drzemiący w mediach społecznościowych nie jest już dla nikogo zaskoczeniem. Ich rosnąca popularność i ogromna liczba użytkowników sprawiły, że social media marketing to nieodłączny element układanki, który zapewni sukces Twojej firmie – jeśli zostanie odpowiednio przygotowany. Dzięki skutecznym działaniom w Internecie, jesteśmy w stanie zbudować wizerunek przedsiębiorstwa w sieci i zakorzenić się w świadomości swoich odbiorców, a w tym potencjalnych klientów! Media społecznościowe pozwalają nam pozostawać w stałym kontakcie. To narzędzie umożliwiające wchodzenie w interakcje z naszymi odbiorcami na porządku dziennym, a co za tym idzie, to miejsca, w którym nasi klienci mogą komunikować również swoje potrzeby. Branża beauty jest wręcz stworzona do mediów społecznościowych. Wystarczy spojrzeć na sukces wielu marek kosmetycznych, których profile cieszą się ogromną popularnością. W social mediach króluje obraz, a branża beauty ma się czym pochwalić.

Skoro wiemy już, że obecność w social media to konieczność, należy zacząć działać. Sama jednak się przekonałam, że nie jest to takie proste. Trzeba się wiele nauczyć, poświęcić sporo czasu, a po drodze do sukcesu popełnić kilka błędów.

Konta firmowe – jak się w nich odnaleźć?

Zacznijmy od tego, aby nie myśleć o prowadzeniu firmowych mediów społecznościowych przez pryzmat naszych prywatnych profili. Konta firmowe to zupełnie inna bajka, tutaj Twoim zadaniem jest przede wszystkim skuteczna reklama. W tym miejscu przeważnie zaczynają się nasze problemy czy wątpliwości, gdyż kończy się wiedza i doświadczenie. Jeśli nie masz pomysłu na swój profil biznesowy, nie wiesz, jak zarządzać kontem firmowym, w jaki sposób tworzyć kampanie reklamowe w różnych kanałach, jak uporządkować udostępniane treści – w tym wszystkim pomoże Ci mój nowy e-book. Znajdziesz w nim zarówno podstawowe informacje, które pozwolą Ci usystematyzować wiedzę i dobrze rozpocząć swoje działania, jak również porady i inspiracje, które wyróżnią Twoją firmę i przeniosą ją na wyższy poziom.

Niezbędna trójka

W książce skupiłam się na trzech najbardziej popularnych mediach – Facebook’u, Instagramie oraz Messengerze, które są naprawdę dobrą bazą dla działań marketingowych w branży beauty. Być może wybór ostatniego z mediów Cię zaskoczył, jednak już od pewnego czasu również tam można zamieszczać reklamy sponsorowane. Co więcej, pojawiły się też tzw. Facebook Stories, tym bardziej nie można więc zlekceważyć tego kanału. Pamiętaj, że w biznesie nie warto być tylko w jednym miejscu. Należy patrzeć z szerokiej perspektywy i mieć wiele punktów styku z klientami.

Uchylmy rąbka tajemnicy

Czego możesz się spodziewać w najnowszym e-booku? Możesz być pewna, że poznasz kluczowe funkcje oraz możliwości mediów społecznościowych. Nauczysz się z nich korzystać i skutecznie promować swój salon beauty. Co więcej, pokażę Ci jak dopasować działania do potrzeb Twoich odbiorców. Przeprowadzę Cię krok po kroku przez tworzenie kampanii reklamowych w social mediach. Pokażę, jak tworzyć dobre treści, które zainteresują odbiorców zarówno wizualnie, jak i merytorycznie. Co więcej – wskażę, jakimi narzędziami i aplikacjami warto się posługiwać, aby sprawnie zarządzać swoimi kanałami.

Główne zadanie tego e-booka jest jedno – zebrać w jednym miejscu kluczowe informacje o portalach społecznościowych, które mogą Ci służyć pomocą w promowaniu swojej firmy.

Nie przegap premiery

Premiera mojego e-booka już wkrótce. Wręcz nie mogę się doczekać, aż sięgniesz do tej książki i poznasz tajniki social mediów. To naprawdę niesamowite, jak wiele możliwości oferują nam portale społecznościowe! Zapisz się do newslettera, aby nie przegapić premiery. Jako pierwsza dowiedz się jak skutecznie promować swój salon i jak poszerzyć grono odbiorców i osiągać nowe cele!

 

Masz pytania? Zostaw je w komentarzu poniżej.

Komentarze:
  • Andzelika

    1 marca, 2019 at 7:53 am

    Super czekam

  • Paulina

    2 marca, 2019 at 12:14 pm

    Witam. Prosze o wiadomosci email tylko jak ebook bedzie dosteony! Czekam z niecierpliwością!

  • Bronisława

    20 marca, 2019 at 7:03 pm

    Czekam na premierę

  • Aleksandra Dworska

    23 marca, 2019 at 9:07 pm

    Super, jestem bardzo ciekawa Twojej perspektywy. 🙂 Obydwie celujemy i chcemy pomóc innym by goście chcieli do salonów wracać i bezinternowanie polecać je dalej. Jednym z głównych fundamentów rozwoju jest PR zewnętrzny, czyli m.in. aktywne działanie w social media. Bardzo dobrze, że podjęłaś wyzwanie rozłożyć to na czynniki pierwsze, bo dedykowanych treści dla branży Beauty wciąż jest bardzo mało.
    W swoich działaniach również odnoszę się do skutecznego działania w sieci, ale w szczególności kontentuje się na wyróżnikach, efektach WOW i łączeniu zasobów, a co za tym idzie obcinaniem kosztów i podnoszeniem zysków – czyli PR (zewnętrzny i wewnętrzny) oraz obsługa klienta.

    Czekam na premierę i mam nadzieję, że do zobaczenia niebawem!
    Śledzę, kibicuje i szanuje Twoje działania 🙂

    Aleksandra Dworska
    http://www.aleksandradworska.pl

  • AnAneta

    25 marca, 2019 at 1:42 pm

    Witam kiedy ebook?

  • Wioletta

    26 marca, 2019 at 12:13 am

    Nie mogę się doczekać ?

  • Katarzyna Kręciejewska

    26 marca, 2019 at 3:08 pm

    Kasia
    Prosze o wiadomosc kiedy ebook bedzie dostepny.
    Dziekuje
    [email protected]

  • Beata

    26 marca, 2019 at 8:31 pm

    Zapis do newslettera

Zostaw odpowiedż