Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

Konkurencja w biznesie beauty

KONKURENCJA I TWÓJ BIZNES

W Polsce funkcjonuje pomiędzy 150 tyś. a 300 tyś. gabinetów kosmetycznych, zarejestrowanych w rodzaju działalności według Polskiej Klasyfikacji Działalności – fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne (dane obowiązujące na maj 2021 r.). Statystycznie w zależności od miasta na jeden gabinet przypada około 500-1000 osób. Średnie wydatki w gabinecie to około 80-100 zł. Obrót całej branży kosmetycznej to około 127 mln zł dziennie.

Konkurencja może być motywująca i skuteczna, ale jak sprawić by była etyczna? Czy istnieje etyka biznesowa w branży beauty? Ten e-book jest obowiązkową lektura każdej właścicielki salonu.

Zobacz w sklepie

Klient i Ty. Czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości

PSYCHOLOGIA W SALONIE

E-book Klient i Ty, czyli jak rozmawiać z różnymi typami osobowości to niezbędnik każdej osoby pracującej w branży Beauty. Gwarantuje Ci, że po przeczytaniu tej książki już nigdy żaden klient nie będzie stanowił dla Ciebie wyzwania.Pamiętaj, że sukces gabinetu w dużej mierze opiera się na relacji z klientami, w związku z tym musisz być przygotowana na każdą możliwość. Dzięki tej książce nauczysz się komunikacji z różnymi typami osobowości od choleryka po flegmatyka. Co więcej, nauczysz się rozróżniać różne rodzaje klientów,poznasz wskazówki, dzięki którym od razu zorientujesz się, z jakim klientem masz do czynienia. Ten E-book to także instrukcja poprawnej komunikacji z klientem. Znajdziesz w niej informacje na temat kontaktu wzrokowego, wokalizacji,organizacji otoczenia oraz wielu innych istotnych czynników, które realnie wpłynął na Twoją codzienną pracę. To absolutny niezbędnik każdego profesjonalisty – przeczytaj już teraz!

Zobacz w sklepie

Wizerunek salonu i jego wpływ na klientów

WIZERUNEK

E-book Wizerunek salonu & jego wpływ na klientów to obowiązkowa lektura dla każdego właściciela i menedżera salonu beauty. Dlaczego? Ponieważ jest on źródłem wiedzy o profesjonalnym i skutecznym prowadzeniu tego rodzaju placówek. Znajdziesz tu niezbędne informacje, dzięki którym uczynisz swój gabinet profesjonalnym,nowoczesnym i przyjaznym dla klientów miejscem. To instrukcja, która pomoże Ci zaaranżować przestrzeń Twojego salonu, nauczy Cię wszystkiego o wpływie personelu na Twój biznes oraz wskażę drogę do zbudowania jak najlepszego wizerunku firmy. Co więcej,dowiesz się jak dobrać idealne oświetlenie, na jaką kolorystykę postawić, a nawet jaką muzykę wybrać. W książce znajdziesz także porady jak prowadzić sprzedaż gabinetową,oraz jak skutecznie szkolić swój personel. Chcesz przenieść swój salon beauty na zupełnie inny poziom? To idealny E-book dla Ciebie.

Zobacz w sklepie

Czym jest marketing salonu beauty

ŚWIAT BIZNESU BEAUTY – CZĘŚĆ 1


Z wielka radością oddaję w Twoje ręce pierwszą część e-booka, której całość ma prawie 300 stron! To niewątpliwie moje największe wyzwanie tego mijającego roku. Jako Żaneta Stanisławska chcę pomagać kobietom, takim jak Ty. Jako Broadway Beauty chcę stworzyć miejsce, w którym najlepsi z najlepszych trenują kolejnych ekspertów. Niekoniecznie ja sama. Natomiast takie połączenie daje mi niezwykle większą siłę oddziaływania. Mogę przyciągnąć zainteresowanych z dwóch stron. Tych, którzy zaufają mi jako osobie, oraz tych, którzy zaufają marce. Tu działa efekt aureoli czyli przenoszenia wartości z jednej marki na drugą…

Pobierz za darmo

Twój salon w social media

MARKETING, SOCIAL MEDIA

E-book Jak promować salon beauty w social mediach? to instrukcja obsługi kanałów społecznościowych. Niezbędnik każdej osoby prowadzącej swoje przedsiębiorstwo, która chce skutecznie docierać do klientów. Z książki dowiesz się, jak prowadzić profil firmowy w social mediach, tworzyć angażujące i efektywne kampanie reklamowe oraz jakie narzędzia wyróżnią Twój salon. Znajdziesz tutaj również praktyczne wskazówki – aktualne rozmiary grafik, instrukcję tworzenia sklepu na Facebook’u czy reklamowania w Messengerze.
W portalach społecznościowych możliwości są nieskończone. Dzięki tej książce poznasz tajniki działania w sieci, a social media marketing nie będzie Ci obcy. Przeczytaj już teraz – zainspiruj się i pomóż swojej marce osiągnąć sukces.

Zobacz w sklepie

Szpilki na salonach

CZYLI JAK UTRZYMAĆ WYSOKI STANDARD W BIZNESIE BEAUTY

Na drodze do sukcesu każdy popełnia błędy. Nie ma ludzi nieomylnych. Ważne jednak jest to, aby z każdej porażki wyciągnąć lekcję. W swojej karierze zawodowej popełniłam wiele błędów. To nauczyło mnie, że decyzja należy tylko do mnie, jak spojrzę na daną sytuację. Podejmę kolejną próbę walki o swoje marzenia i biznes czy poddam się i upadnę? W swoim życiu zawsze wybieram tylko pierwszą opcję. Dlatego specjalnie dla CIEBIE postanowiłam spisać 10 błędów najczęściej popełnianych przez salony beauty. Z tego e-booka dowiesz się z jakimi błędami spotykam się najczęściej w mojej pracy, oraz jak sobie z nimi poradzić. Ten lektura ma za zadanie wskazać Ci odpowiednią drogę i pokazać, jak utrzymać wysoki standard w biznesie beauty. Nadszedł czas na Ciebie, wykorzystaj go!

Pobierz za darmo

Rozwiń swój salon Beauty&SPA

BIZNES, FINANSE, ANALITYKA, REKRUTACJA I PRAWO

Ta lektura dostarczy Wam najważniejszych informacji związanych z prowadzeniem salonu beauty & SPA. Dowiecie się: jak założyć własny salon, skąd pozyskać środki na jego dofinansowanie; jak przeprowadzić rekrutację do salonu beauty; w jaki sposób analizować statystyki w social mediach;w jaki sposób wykorzystywać pomocne narzędzia, które ułatwiają organizację pracy; jak przestrzegać przepisów prawnych. Życzę Wam, aby lektura tej książki zainspirowała Was do założenia własnego biznesu, albo udoskonalenia tego, który prowadzicie. Prowadzenie salonu beauty i wspieranie ludzi w drodze do poczucia piękna to jedno z najlepszych przeżyć, jakie mnie spotkało.

Pobierz za darmo

Czego oczekuje klient w salonie beauty

PIĘKNO W LICZBACH

Gdybyś mogła zadać swoim klientom 15 pytań, na podstawie których udoskonalisz swoje usługi, jakie byłyby to pytania? Nie musisz się nad tym zastanawiać! Właśnie czytasz wstęp do raportu, który przygotowałam dla społeczności przedsiębiorców w branży beauty – osób, które chcą prowadzić swoje działania w sposób zrównoważony, rozsądny i rozwojowy. Zadałam klientom 15 pytań związanych z ich oczekiwaniami wobec salonu beauty.

Pobierz za darmo