Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

stanislawska.pl > Salon Beauty  > Zachęć klienta do zakupu! Jak powinien wyglądać cennik usług?

Zachęć klienta do zakupu! Jak powinien wyglądać cennik usług?

Jednym z najbardziej interesujących klienta aspektów podczas wybierania zabiegu czy usługi w salonie beauty jest cena. Obok jakości, profesjonalizmu personelu czy lokalizacji salonu to właśnie ona ma znaczenie. Nie zawsze jednak wiemy, jak przygotować cennik tak, aby zachęcał do zakupu. W dzisiejszym wpisie przedstawię kilka podstawowych zasad tworzenia użytecznych cenników. Zapraszam do lektury!

1. Spójność z pozostałymi elementami identyfikacji wizualnej
Pamiętaj, że cennik to element, na który goście Twojej placówki w szczególny sposób zwracają uwagę. Stanowi niemal tak samo znaczący element komunikacji wizualnej, jak wystrój salonu czy strona internetowa. Z tego względu powinien być spójny z pozostałymi elementami graficznymi (logo, kolorystyka itp.). Dzięki dbałości o szczegóły zachowujesz konsekwencję w kreowaniu marki, a to właśnie zapada w pamięć Twoim klientom najbardziej. Z marketingowego punktu widzenia najbardziej pożądana jest sytuacja, w której sama nazwa Twojej marki przywołuje określone skojarzenia kolorystyczne czy zapachowe zapachowe. Dobrze skonstruowany cennik z pewnością działać będzie na korzyść.

spijnsc

2. Przejrzystość
Główną cechą cennika powinna być funkcjonalność. Jak to rozumieć? Na nic zda się wykaz cen, z którego trudno jest odczytać nazwy lub liczby. Na minus działać może np. mały kontrast między użytymi barwami czy zbyt wiele elementów nałożonych w jednym miejscu. Czytelny krój pisma również ma znaczenie. Trudności w uzyskaniu wiedzy na podstawie lektury cennika skutecznie odstraszą każdego, kto będzie chciał skorzystać z usług naszego salonu. Zanim więc pokażesz cennik klientowi upewnij się, czy to, co chcesz przekazać jest klarowne.Nie wszyscy goście naszego salonu to stali bywalcy. Niektórzy nie mają pojęcia, na czym polegają zabiegi o skomplikowanych nazwach. Aby wyjść takim osobom naprzeciw, warto niektóre z usług opisać. Choć dla nas świat beauty to codzienność, dla innych wizyta w naszej placówce może być rzadkością. Pamiętajmy również o takich osobach – to właśnie one mają potencjał, by stać się stałymi bywalcami. Ułatwmy im zadanie i wyjaśnijmy wszystkie zawiłości.

burers

3. Aktualność
Ostatnią zasadą, o której powinnyśmy pamiętać przy tworzeniu cennika jest ciągłe jego aktualizowanie. Zmieniły się ceny lub dodałaś nową usługę do oferty? Przede wszystkim uaktualnij cennik. Rozczarowanie klienta związane z różnicą w cenach czy zakresach usług nie jest warte ryzyka.

Brak komentarzy

Sorry, the comment form is closed at this time.