Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

stanislawska.pl > Internet  > Jak prowadzić profil salonu beauty na Facebooku? Wzory postów dla Twojego biznesu

Jak prowadzić profil salonu beauty na Facebooku? Wzory postów dla Twojego biznesu

Uniwersalny i zawsze skuteczny scenariusz prowadzenia profilu na Facebooku? Większość z Was powie, że taki nie istnieje i… będzie miała rację 🙂 Mimo wszystko na podstawie obserwacji i analizy wskazać można typy postów, które najbardziej poruszają odbiorców.  Zapraszam Was do lektury dzisiejszego wpisu, w którym przekazuję gotowe pomysły na posty, które publikować możecie na fanpejdżu Waszego salonu na Facebooku. 

 

 Before&After 

 

 

Czy warto wybrać się do tego fryzjera? Jak pracuje ta kosmetolog? Czy w tym salonie jest czysto? Takie pytania zadają sobie klienci przed wizytą w Twoim salonie. Wejdź w ich skórę i wyświadcz im przysługę: pokaż na zdjęciach przed i po, jakie są efekty usług. Dzięki temu potencjalni zainteresowani przekonają się, że warto wybrać się właśnie do Ciebie, a nie do konkurencji 🙂 Obraz jest wart tysiąca słów!

 

Informacje o usługach i zniżkach 


 

 

Ty jesteś w stanie wymienić całą ofertę Twojego salonu wraz z cennikiem obudzona w środku nocy – to jasne. Twoi klienci z kolei prawdopodobnie gubią się w szerokiej gamie zagranicznych nazw, promocjach, obniżkach… Ułatw im zapisanie się na wizytę i co jakiś czas informuj poprzez Facebook, jakie konkretnie usługi świadczysz, ile kosztują, jak się na nie zapisać, z jakich wyjątkowych ofert skorzystać. Uwierz, że klientki będą Ci wdzięczne! 

 

 Z życia salonu beauty 

 

 

 

Klientki wprost uwielbiają osobiste historie. Ich uwagę przyciągnąć możesz co jakiś czas pozwalając sobie na odrobinę luzu. Dodawaj lifestylowe posty związane z życiem salonu. Przykład? Wyjątkowe zdarzenie wśród zespołu, pracowniczy wypad na wspólną kolację, zabawne zbiegi okoliczności. Pokaż, że Twój salon tworzą nie tylko maszyny i sprzęty, ale przede wszystkim grupa wspaniałych, interesujących osób. 

 

 Wiedza i inspiracje 

 

Jesteś specjalistką? Wiesz, że Twoja wiedza jest interesująca dla wielu osób? Regularnie przeglądasz branżowe nowinki? Wykorzystaj to w kreatywny sposób. Zacznij prowadzić blog lub publikuj eksperckie treści na fanpejdżu salonu. Dodawaj wartościowe, merytoryczne treści, które sprawią, że klienci regularnie przeglądać będą Twoje media społecznościowe. 

 

Promowanie sukcesów

 

 

Klientki chcą wiedzieć, że wizyta w Twoim salonie to dobra inwestycja. Z pewnością przekonasz je publikując na bieżąco informacje o nowych osiągnięciach i zdolnościach Twojego zespołu. Jeśli bierzecie udział w konferencjach, targach i szkoleniach, koniecznie postuj na ten temat z wyszczególnieniem informacji, czego konkretnie się nauczyliście.

To wszystko na dziś! Jeśli interesuje Cię temat prowadzenia profilu na Facebooku, koniecznie sprawdź mój wpis Jak budować wizerunek eksperta dzięki profilowi na Facebooku 🙂

 

Brak komentarzy

Zostaw odpowiedż