Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

stanislawska.pl > Motywacja  > Eventy specjalne w Twoim salonie beauty & SPA

Eventy specjalne w Twoim salonie beauty & SPA

Wyobraź sobie, że obok Twojego salonu beauty znajduje się siłownia. Kto należy do grup docelowych obu miejsc? Po krótkim zastanowieniu dojdziesz do wniosku, że do obu miejsc często chodzą kobiety, duża część z nich jest po 30 roku życia, często dysponują środkami, aby dbać o siebie. Wykorzystaj to! Prawdopodobnie klienci Twojego salonu i siłowni to inne osoby, ale obie grupy potencjalnie mogłyby skorzystać z usług drugiej firmy, dlaczego więc nie zachęcić ich do tego? Wykorzystaj naturalne połączenie niektórych usług i zorganizuj eventy związane z nimi, przeznaczone dla gości Twojego salonu beauty. 

 

Być może wydaje Ci się, że organizacja wydarzenia przerośnie Twoje umiejętności. Nic bardziej mylnego! Jeśli dysponujesz odpowiednio dużą przestrzenią, podstawowymi elementami wyposażenia (np. krzesła czy rzutnik) oraz masz energię, by zrobić coś nowego, z pewnością się uda. Poniżej znajdziesz kilka pomysłów na to, jakiego rodzaju event możesz stworzyć, wykorzystując Twój salon beauty i współpracę z innymi specjalistami 🙂

 

Spotkanie z dietetykiem

To doskonała forma promocji zarówno dla Ciebie, jak i dla dietetyka. Spotkanie może przybrać formę wykładu, jak i indywidualnych konsultacji. W przypadku wykładu potrzebujesz więcej miejsca, z kolei indywidualne konsultacje to kwestia zorganizowania osobnego pomieszczenia, lub nawet cichego miejsca wydzielonego z sali głównej, w którym zainteresowani mogą zasięgnąć porady.

 

Wizyta fizjoterapeuty, masażysty

Jeśli ktoś odwiedza salon beauty, z pewnością zależy mu na dobrym samopoczuciu i wyglądzie. Zrób swoim klientom prezent i zaoferuj im możliwość skorzystania z usług masażysty w specjalnej cenie bądź za darmo.

 

Wykład coacha

Podobnie w przypadku pozytywnego nastawienia do życia: prawda, że pozytywnie wpływa na nasz wygląd? Przekonaj o tym swoich klientów, organizując spotkanie otwarte z coachem lub psychologiem. Dobrym pomysłem będzie skonkretyzowanie tematu wydarzenia i zawężenie go np. tylko do zagadnień związanych z rodzicielstwem czy pewnością siebie.

 

 

 

Wykład dermatologa

Zaproś do swojej placówki dermatologa, który opowie o podstawach dbania o skórę. W warstwie merytorycznej spotkania uwzględnij także promowanie zabiegów, które przyczyniają się do poprawy wyglądu skóry.

Spotkanie ze stylistą

Dobry wygląd dla większości kobiet jest podstawą. Ze względu na to spotkanie ze stylistą przyciągnie tłumy! Dodatkowym pomysłem na zachęcenie potencjalnych gości do udziału będzie zorganizowanie konkursu. Osoba wygrana otrzymać może voucher na indywidualne konsultacje ze specjalistą.

 

Co ważne, podczas każdego z tych spotkań powstać mogą materiały merytoryczne, które z łatwością wykorzystać możesz publikując je np. w mediach społecznościowych.  Pamiętaj: konkurencja nie śpi, warto organizować eventy dodatkowe, aby przyciągnąć nowych klientów 🙂

Brak komentarzy

Zostaw odpowiedż