Jak przyciągnąć Klienta? Zadbaj o wygląd zewnętrzny Twojego salonu!
Na skuteczny marketing składa się zintegrowanie wielu działań. Największą efektywność promocyjną osiągnąć możemy łącząc komunikowanie na wielu poziomach. Liczy się zarówno aktywność w internecie, jak i w tradycyjnych mediach. Dziś kilka słów o tym, jak sprawić, by fizyczne otoczenie naszego salonu zachęcało do odwiedzenia go. Dlaczego jest ono ważne? Wiele z naszych salonów to miejsca ważne w kontekście lokalnej społeczności – jeśli nie działamy w dużym mieście, albo nasz salon nie cieszy się wielką popularnością, z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że naszą główną grupą klientów będą mieszkańcy okolicy. Z tego powodu istotne jest, byśmy byli zauważalni dla przechodniów. Jak zadbać o wygląd zewnętrzny naszego salonu? Poznaj 4 sprawdzone sposoby!
Uwaga! Zanim przeczytasz tekst, chciałabym podkreślić, że w działaniach promocyjnych ważna jest przede wszystkim spójność. Prezentowanie poniżej rozwiązania sprawdzą się, jeśli będą pasować, zarówno wizualnie, jak i koncepcyjne, do Twojego salonu beauty. Zanim więc zainspirujesz się którymś z rozwiązań zastanów się, jak najlepiej zaimplementować je na gruncie Twojej placówki 🙂
Gadżety firmowe
W swojej placówce sprzedajesz produkty kosmetyczne? Świetnym sposobem na niestandardową promocję będzie wyprodukowanie eleganckich plastikowych toreb z logiem i nazwą salonu. Dzięki temu każda osoba, która zakupi kosmetyk w Twoim salonie nieść go będzie w charakterystycznej reklamówce, jednocześnie promując Twoją markę. Jeśli w swoim salonie przyjmujesz także dzieci (np. w salonie fryzjerskim), po wizycie wręczać im możesz balony z nadrukiem. Podobnie jest z długopisami czy notesami. Możesz je rozdawać klientom wpisując w nie datę kolejnej wizyty. Dzięki temu masz pewność, że do nich zajrzą.
Zbliża się koniec roku – dobrym pomysłem może być wydrukowanie kalendarzyków na kolejny rok. Klienci chętnie będą z nich korzystać, ponieważ im się przydadzą w codziennym życiu. Warto zastanowić się także nad niestandardowymi gadżetami reklamowymi: z uwagi na charakter naszej branży sprawdzą się choćby kieszonkowe lusterka, albo podręczne mini zestawy podróżne z logiem salonu. Niezależnie od tego, na jaki rodzaj gadżetu się zdecydujemy pamiętajmy, że wysoka jakość produktu jest najważniejsza.
Wygląd witryny
Witryna naszego salonu nie musi być nudna! Potraktuj ją jak przestrzeń, którą zagospodarować możesz na potrzeby komunikowania o swoich usługach. Informuj za jej pomocą o promocjach i przecenach (np. miesiąc zniżek na konkretny zabieg), podaj swoje dane kontaktowe, np. nazwę profilu na Facebooku, napisz coś, co zapadnie przechodniom w pamięć. W tym przypadku kreatywność jest podstawą.
Billboardy
Twoja placówka mieści się w okolicach ruchliwej drogi albo przy światłach? To doskonała okazja, aby skorzystać z możliwości, jakie daje billboard. Zareklamuj swój salon na wielkim formacie i daj się zauważyć. Przez trasy przelotowe przejeżdża wiele samochodów, wobec czego masz szansę wiele zyskać – szczególnie wizerunkowo.
Wykorzystaj przestrzeń wokół salonu
Warto zadbać również o budynek salonu. Daje on możliwość stworzenia napisu, pomalowania go w odpowiedni sposób, albo znalezienia innego, pomysłowego rozwiązania. Kontekstowa reklama zapadnie w pamięć klientom i sprawi, że będą chcieli sprawdzić jakość usług salonu na własnej skórze.
Jak podobają Ci się moje propozycje 🙂 ? To tylko sugestie rozwiązań. Jeśli chcesz przeprowadzić Metamorfozę swojego salonu beauty i poznać konkretne sposoby na odświeżenie wyglądu zewnętrznego Twojej placówki, zgłoś się do mnie https://stanislawska.pl/metamorfozy/.
Brak komentarzy
Sorry, the comment form is closed at this time.