Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

stanislawska.pl > Internet  > Jak przyciągnąć Klienta? Zadbaj o wygląd zewnętrzny Twojego salonu!

Jak przyciągnąć Klienta? Zadbaj o wygląd zewnętrzny Twojego salonu!

Na skuteczny marketing składa się zintegrowanie wielu działań. Największą efektywność promocyjną osiągnąć możemy łącząc komunikowanie na wielu poziomach. Liczy się zarówno aktywność w internecie, jak i w tradycyjnych mediach. Dziś kilka słów o tym, jak sprawić, by fizyczne otoczenie naszego salonu zachęcało do odwiedzenia go. Dlaczego jest ono ważne? Wiele z naszych salonów to miejsca ważne w kontekście lokalnej społeczności – jeśli nie działamy w dużym mieście, albo nasz salon nie cieszy się wielką popularnością, z dużym prawdopodobieństwem można stwierdzić, że naszą główną grupą klientów będą mieszkańcy okolicy. Z tego powodu istotne jest, byśmy byli zauważalni dla przechodniów. Jak zadbać o wygląd zewnętrzny naszego salonu? Poznaj 4 sprawdzone sposoby!

 

Uwaga! Zanim przeczytasz tekst, chciałabym podkreślić, że w działaniach promocyjnych ważna jest przede wszystkim spójność. Prezentowanie poniżej rozwiązania sprawdzą się, jeśli będą pasować, zarówno wizualnie, jak i koncepcyjne, do Twojego salonu beauty. Zanim więc zainspirujesz się którymś z rozwiązań zastanów się, jak najlepiej zaimplementować je na gruncie Twojej placówki 🙂

Gadżety firmowe

photography-569354_1920

W swojej placówce sprzedajesz produkty kosmetyczne? Świetnym sposobem na niestandardową promocję będzie wyprodukowanie eleganckich plastikowych toreb z logiem i nazwą salonu. Dzięki temu każda osoba, która zakupi kosmetyk w Twoim salonie nieść go będzie w charakterystycznej reklamówce, jednocześnie promując Twoją markę. Jeśli w swoim salonie przyjmujesz także dzieci (np. w salonie fryzjerskim), po wizycie wręczać im możesz balony z nadrukiem. Podobnie jest z długopisami czy notesami. Możesz je rozdawać klientom wpisując w nie datę kolejnej wizyty. Dzięki temu masz pewność, że do nich zajrzą.

Zbliża się koniec roku – dobrym pomysłem może być wydrukowanie kalendarzyków na kolejny rok. Klienci chętnie będą z nich korzystać, ponieważ im się przydadzą w codziennym życiu. Warto zastanowić się także nad niestandardowymi gadżetami reklamowymi: z uwagi na charakter naszej branży sprawdzą się choćby kieszonkowe lusterka, albo podręczne mini zestawy podróżne z logiem salonu. Niezależnie od tego, na jaki rodzaj gadżetu się zdecydujemy pamiętajmy, że wysoka jakość produktu jest najważniejsza.

Wygląd witryny

stocksnap_918k6vwswg

Witryna naszego salonu nie musi być nudna! Potraktuj ją jak przestrzeń, którą zagospodarować możesz na potrzeby komunikowania o swoich usługach. Informuj za jej pomocą o promocjach i przecenach (np. miesiąc zniżek na konkretny zabieg), podaj swoje dane kontaktowe, np. nazwę profilu na Facebooku, napisz coś, co zapadnie przechodniom w pamięć. W tym przypadku kreatywność jest podstawą.

Billboardy

874_min

Twoja placówka mieści się w okolicach ruchliwej drogi albo przy światłach? To doskonała okazja, aby skorzystać z możliwości, jakie daje billboard. Zareklamuj swój salon na wielkim formacie i daj się zauważyć. Przez trasy przelotowe przejeżdża wiele samochodów, wobec czego masz szansę wiele zyskać – szczególnie wizerunkowo.

Wykorzystaj przestrzeń wokół salonu

rzestzren

Warto zadbać również o budynek salonu. Daje on możliwość stworzenia napisu, pomalowania go w odpowiedni sposób, albo znalezienia innego, pomysłowego rozwiązania. Kontekstowa reklama zapadnie w pamięć klientom i sprawi, że będą chcieli sprawdzić jakość usług salonu na własnej skórze.

Jak podobają Ci się moje propozycje 🙂 ? To tylko sugestie rozwiązań. Jeśli chcesz przeprowadzić Metamorfozę swojego salonu beauty i poznać konkretne sposoby na odświeżenie wyglądu zewnętrznego Twojej placówki, zgłoś się do mnie https://stanislawska.pl/metamorfozy/.

Brak komentarzy

Sorry, the comment form is closed at this time.