Jak dodać post sponsorowany na Facebooku? Wypromuj swój salon beauty w 5 krokach!
Chcesz dodać post sponsorowany na profilu Twojego salonu na Facebooku, ale nie wiesz, jak się za to zabrać? Poniżej znajdziesz krótki poradnik, w którym w 5 krokach opisuję, jak dodać post promowany wraz z ustawieniem precyzyjnie określonej grupy docelowej. Jeśli wciąż zastanawiasz się czy warto inwestować w reklamę na Facebooku, chciałabym rozwiać Twoje wątpliwości. Promowanie oferty Twojego salonu czy specjalnych promocji poprzez konto na Facebooku może przynieść niespodziewanie dobre efekty. Możesz sama przekonać się o tym niskim kosztem – reklamy na Facebooku, w przeciwieństwie do tradycyjnych kanałów komunikacji, jak na przykład telewizja czy radio, nie wymagają inwestowania wysokich środków. Większe znaczenie ma przygotowanie odpowiednich grafik, dobrze skonstruowany opis i, przede wszystkim, dokładne dookreślenie grupy docelowej. Więc jak, chcesz spróbować wypromować Twój salon na Facebooku 🙂 ? Zaczynamy!
Zaplanuj treść
Przygotuj grafikę. Jeśli nie zatrudniasz projektanta, który może Ci pomóc, skorzystaj z darmowych narzędzi, które opisywałam na przykład tutaj. To bardzo proste! Wybierz zdjęcie bądź tło, które spójne jest z identyfikacją wizualną Twojego salonu, nałóż odpowiednie napisy, nie zapomnij o logotypie. Gdy Twoje grafika będzie gotowa, przygotuj tekst, który będziesz chciała wkleić do posta. Zacznij tworzyć post, korzystając z tablicy Twojego salonu beauty:
Otwórz podstawowy panel promowania
Opublikuj post (Promowanie zaplanowanych postów możliwe jest z panelu Menadżera reklam, na razie jednak prezentuję całkowicie podstawową i najprostszą możliwość promowania postów). Po opublikowaniu posta kliknij „promuj post” (przycisk widoczny na zrzucie ekranu powyżej). Aktywność ta przenosi Cię do widoku zaprezentowanego poniżej:
Utwórz grupę docelową
Utwórz nową grupę odbiorców. Dzięki temu zabiegowi będziesz mogła wyświetlić swoją reklamę dokładnie tym osobom, które moją być nią potencjalnie zainteresowane. Nazwij swoją grupę tak, żebyś w przyszłości pamiętała, jaki typ odbiorców zawiera.
Doprecyzuj grupę docelową
Kobiety, mężczyźni, a może wszyscy? W jakim przedziale wiekowym? Z jakiej lokalizacji? Określ, kim jest grupa osób, którym chcesz wyświetlać dany post.
Określ zainteresowania
To bardzo istotne. Dokładnie otaguj zainteresowania, jakie mogą mieć osoby, które z chęcią klikną w Twój post. Przykładowo: kosmetologia, PMU, salony piękności.
Zaplanuj budżet
Określ łączny budżet, czyli kwotę, jaką chcesz wydać na promocję i czas wyświetlania Twojej reklamy. Tę kwotę możesz również zmienić w czasie emisji Twojej reklamy.
Gotowe! To instrukcja dodawania postu sponsorowanego w podstawowej wersji. Już niedługo dowiesz się, jak robić to z wykorzystaniem Power Editora 🙂
Brak komentarzy
Sorry, the comment form is closed at this time.