Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

Szkolenia biznesowe

“Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu.” – Konfucjusz

Dla kogo?

Ofertę szkoleń biznesowych kieruję przede wszystkim do przedsiębiorców, organizatorów targów i konferencji branżowych. Jeśli szukasz charyzmatycznej, doświadczonej osoby, która poprowadzi spotkanie, przekaże swoją wiedzę i zmotywuje zebranych to jesteś w dobrym miejscu.

Marketing w praktyce

Lata prowadzenia własnego biznesu, małych sukcesów i wielkich porażek nauczyły mnie więcej niż jest w stanie nauczyć jakakolwiek szkoła. Moja wiedza, to wiedza poparta bezlitosną praktyką. Niejeden raz musiałam złamać ogólnie przyjęte prawa reklamy czy biznesu aby dotrzeć do wyznaczonego celu, i mimo wszelkich przeciwności postawić na swoim. To my jesteśmy kreatorami tego świata więc pokonujmy ramy i bariery, które nas ograniczają.
 

Oferta szkoleń / warsztatów

Specjalnie wyselekcjonowane tematy, które odpowiadają na najbardziej nurtujące pytania.

Efektywny menedżer salonu

komunikacja, motywacja, zarządzanie zespołem i sobą w czasie


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak przeprowadzić analizę 360 kompetencji menadżera,
  • jak ustalić i selekcjonować cele osobiste i firmowe,
  • czy jest personal branding?
  • jak personal branding wpływa na biznes,
  • jak przeprowadzić audyt własnej marki,
  • jak zarządzać projektami, czasem, zadaniami i pracownikami,
  • jak prowadzić negocjacje, motywować i wdrażać nowe rozwiązania,
  • jak dbać o spójność marki poprzez komunikację.

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • skutecznej diagnozy osobistej i firmowej,
  • świadomego planowania działań w obszarze personal brandingu,
  • przeprowadzenia analiz osobistych i firmowych,
  • planowania i zarządzania prostymi projektami za pomocą poznanych technik,
  • motywacji i zarządzania kadrą pracowniczą,
  • prowadzenia negocjacji z kontrahentami, klientami i pracownikami.
Klient i recepcja

wdrożenie systemu CRM w celu usprawnienia i redukcji kosztów salonu)


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak wygląda praca salonu dzisiaj oraz jak będzie wyglądać za kilka lat,
  • jakie możliwości mają rozwiązania CRM,
  • jakie kroki prawne trzeba podjąć, aby wdrożyć w/w rozwiązania,
  • jak przygotować salon do wdrożenia rozwiązań,
  • jak wyglądają procesy w salonie beauty i jak je ujarzmić,
  • jak wykorzystać potencjał marketing automation.

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • przygotowania salonu do wdrożenia rozwiązania CRM,
  • automatyzacji procesów takich jak (rezerwacja, przypomnienia, program lojalnościowy)
  • projektowania i modelowania procesów zachodzących w salonach beauty,
  • konfiguracji i optymalizacji marketingu z wykorzystaniem rozwiązań CRM,
Liderzy opinii

współpraca z blogerami i celebrytami


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • czym jest marketing wpływów i kim jest lider opinii?
  • jaką skuteczność ma w/w forma marketingu?
  • jak poszukiwać liderów opinii?
  • jak przygotować strategię w oparciu o marketing wpływów,
  • jakie elementy oferty są kluczowe w nawiązywaniu relacji z liderami opinii?
  • jak wygląda współpraca z liderami opinii pod względem prawnym?
  • jak wyceniać i rozpocząć kampanię?

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • obsługi narzędzi wspomagających promocję z wykorzystaniem liderów opinii,
  • tworzenia skutecznych ofert współpracy,
  • poszukiwania liderów opinii w sieci,
  • selekcji i dopasowania odpowiednich liderów opinii do konkretnych działań promocyjnych,
  • planowania zintegrowanych kampanii z wykorzystaniem liderów opinii.
Media Społecznościowe

tajemnice internetu


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • czym są social media?,
  • jakie media społecznościowe wykorzystywać w branży beauty?,
  • jak prowadzić profil firmowy na Facebooku?,
  • od jakich czynników jest uzależniony zasięg w mediach społecznościowych?,
  • jakie formaty wykorzystywać w komunikacji?
  • jak planować i prowadzić spójne działania?
  • jak zautomatyzować podstawowe dziłania?

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • tworzenia treści dopasowanych natywnie do danych kanałów,
  • wykorzystanie reklam płatnych do promocji własnego biznesu,
  • analizy danych statystycznych z konkretnych mediów społecznościowych,
  • wykorzystania nowoczesnych formatów (gify, transmisje na żywo, itd.)
  • wykorzystania Facebooka, Instagrama, Pinteresta i YouTube w celach biznesowych,
Public Relations

relacje z mediami i otoczeniem


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • Czym jest public relations i jak każda firma może korzystać z dostępnych narzędzi
  • Jak nawiązać i utrzymywać relację z dziennikarzami
  • Jak wygląda plan działań public relations

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • Pisania notek prasowych
  • Nawiązywania kontaktu z dziennikarzami
  • Planowania działań public relations zmierzających do przyciągnięcia uwagi otoczenia
Strategia marki

tworzenie i wdrażanie planu marketingowego


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • Czym jest strategia marki i dlaczego warto ją właściwie przygotować
  • jak odnaleźć mocne strony, wyróżniki własnej marki i unikatową propozycję sprzedaży dzięki której konkurencja przestanie mieć znaczenie
  • jak określić swój własny język komunikacji
  • jak określić idealną klientkę, na której przyciągnięciu najbardziej marce zależy
  • jak dobrać odpowiednie kanały komunikacji oraz co w publikować
  • jak rozpisać roczny plan działań marketingowych wraz z budżetem

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • Określania idealnej grupy docelowej
  • Określania osobowości marki, wartości wartych komunikowania
  • Doboru właściwych kanałów komunikacji
  • Projektowania i wdrażania narzędzi promocji dopasowanych do grupy docelowej
  • Budżetowania działań marketingowych

“Sukces to nie to, co masz, ale to, kim jesteś.”

– BO BENNET

Twoje udzielone zgody