Jeśli chcesz śledzić na bieżąco moje życie zawodowe i troszkę prywatne. Zapraszam na mojego instagrama.

Szkolenia biznesowe

“Wybierz pracę, którą kochasz, i nie przepracujesz ani jednego dnia więcej w Twoim życiu.” – Konfucjusz

Dla kogo?

Ofertę szkoleń biznesowych kieruję przede wszystkim do przedsiębiorców, organizatorów targów i konferencji branżowych. Jeśli szukasz charyzmatycznej, doświadczonej osoby, która poprowadzi spotkanie, przekaże swoją wiedzę i zmotywuje zebranych to jesteś w dobrym miejscu.

Marketing w praktyce

Lata prowadzenia własnego biznesu, cudownych sukcesów i wielkich porażek nauczyły mnie więcej niż jest w stanie nauczyć jakakolwiek szkoła. Moja wiedza, to wiedza poparta bezlitosną praktyką. Niejeden raz musiałam złamać ogólnie przyjęte prawa reklamy czy biznesu aby dotrzeć do wyznaczonego celu, i mimo wszelkich przeciwności postawić na swoim. To my jesteśmy kreatorami tego świata więc pokonujmy ramy i bariery, które nas ograniczają.
 

Oferta szkoleń / warsztatów

Specjalnie wyselekcjonowane tematy, które odpowiadają na najbardziej nurtujące pytania.

Wystąpienia publiczne

Wystąpienia publiczne – na to słowo często ludzi ogarnia paraliż, ale każdy z nas może dobrze występować. To nie zawsze talent, lecz umiejętność, którą można nabyć. Każdy z nas codziennie występuje w gronie przyjaciół, rodziny, w pracy – róbmy to dobrze!

Szkolenie skierowane do osób pragnących zdobyć umiejętność występowania przed publicznością. Na zajęciach nauczysz się, jak dopasować styl wystąpienia do potrzeb audytorium, zredukować tremę towarzyszącą występom oraz jak przekazać treść swojego przemówienia w sposób jak najbardziej profesjonalny, a jednocześnie zrozumiały. Dowiesz się również, jak radzić sobie z trudnymi pytaniami słuchaczy i wybrnąć z kłopotliwych sytuacji.

Celem szkolenia jest przekazanie uczestnikom praktycznej i teoretycznej wiedzy w wystąpieniach publicznych, zdobędziesz umiejętność utrzymywania kontaktu wzrokowego z grupą, poznasz role pierwszego wrażenia, popracujesz nad głosem i mową ciała a także nad rozwojem kreatywnego myślenia w wystąpieniu publicznym.
Rozwiniesz ważną kompetencje wystąpień publicznych.

Osoby które dobrze się komunikują i przemawiają, mają zdecydowanie prostszą drogę rozwoju swojej kariery.
Każdy może być dobrym mówcą. Szukamy mocnych cech, aby na nich budować siłę mówcy.

Dla kogo ?

Dla przyszłych trenerów, właścicieli firm, lekarzy, handlowców, prezenterów, polityków, wszystkich występujących publicznie, ludzi pracujących w grupach itp.

Metodologia pracy:

– ćwiczenia praktyczne z wykorzystaniem kamery, nagrywanie wystąpień i ich analiza
– ćwiczenia dotyczące języka niewerbalnego mające na celu nabycie umiejętności panowania nad ciałem (postawa, gestykulacja, mimika i oddech)
– ćwiczenia dotyczące języka werbalnego, nasz głos, oddech
– praca nad wizerunkiem – savoir-vivre, scenki, ćwiczenia grupowe, burza mózgów, dyskusja moderowana, prezentacje trenerskie, prezentacje uczestników, ćwiczenia indywidualne, praca z kamerą.

1. Komunikacja niewerbalna

  • Efekt pierwszego wrażenia
  • Panowanie nad gestami i mikrogestami
  • Dopasowanie gestykulacji i mimiki do stylu i osobowości mówcy
  • Praktyczne ćwiczenia rozwijające umiejętność komunikowania się niewerbalnego

2. Komunikacja werbalna

  • Ćwiczenia na pracę z głosem / Emisja głosu
  • Uwolnij swój głos, a uwolnisz siebie. W trakcie szkolenia duża ilość ćwiczeń praktycznych, które pomagają w usprawnieniu głosu, eliminacji parajęzyka typu yyy, eee a także w budowaniu pewności w przemawianiu.
  • Głosem posługujemy się każdego dnia, posługujmy się nim dynamicznie i z zaciekawianiem.Mając silniejszy głos stajemy się SILNIEJSI i bardziej PEWNI.
  • Dykcja, artykulacja, akcentowanie, tempo mówienia, siła głosu, wymowa

3. Prowadzenie prezentacji

  • Radzenie sobie ze stresem
  • Utrzymywanie kontaktu emocjonalnego z odbiorcą
  • Techniki podtrzymywania uwagi
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w trakcie szkolenia
  • Odpowiadanie na pytania z sali
  • Najczęściej popełniane błędy
  • Znalezienie własnego stylu
  • Trening z kamerą
  • Rozwój kreatywnego myślenia w wystąpieniu publicznym

4. Skuteczne techniki w wystąpieniach

  • Pewność siebie w wystąpieniach na początku spotkania w trakcie i na końcu
  • Kotwiczenie stanów emocjonalnych, budujące pewność siebie

5. Warsztat z kamerą budujący pewność siebie

  • Indywidualne wystąpienia uczestników szkolenia
  • Modulacja głosem, wykorzystywanie pauz
  • Kontakt wzrokowy
  • Postawa ciała i gestykulacja
  • Dynamika na siedząco i stojąco
  • Komunikacja dwustronna
  • Pewność wypowiedzi
  • Indywidualny feedback/informacja zwrotna od trenera i analiza nagrania

1 dzień| 2 500 pln

Efektywny menedżer salonu

komunikacja, motywacja, zarządzanie zespołem i sobą w czasie


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak przeprowadzić analizę 360 kompetencji menadżera,
  • jak ustalić i selekcjonować cele osobiste i firmowe,
  • czy jest personal branding?
  • jak personal branding wpływa na biznes,
  • jak przeprowadzić audyt własnej marki,
  • jak zarządzać projektami, czasem, zadaniami i pracownikami,
  • jak prowadzić negocjacje, motywować i wdrażać nowe rozwiązania,
  • jak dbać o spójność marki poprzez komunikację.

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • skutecznej diagnozy osobistej i firmowej,
  • świadomego planowania działań w obszarze personal brandingu,
  • przeprowadzenia analiz osobistych i firmowych,
  • planowania i zarządzania prostymi projektami za pomocą poznanych technik,
  • motywacji i zarządzania kadrą pracowniczą,
  • prowadzenia negocjacji z kontrahentami, klientami i pracownikami.

INDYWIDUALNIE – 2 dni | 2 trenerów | 9 900 pln

GRUPA 4-8 os. – 2 dni | 2 trenerów | 3 500 pln/os.

Klient i recepcja

wdrożenie systemu CRM w celu usprawnienia i redukcji kosztów salonu)


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • jak wygląda praca salonu dzisiaj oraz jak będzie wyglądać za kilka lat,
  • jakie możliwości mają rozwiązania CRM,
  • jakie kroki prawne trzeba podjąć, aby wdrożyć w/w rozwiązania,
  • jak przygotować salon do wdrożenia rozwiązań,
  • jak wyglądają procesy w salonie beauty i jak je ujarzmić,
  • jak wykorzystać potencjał marketing automation.

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • przygotowania salonu do wdrożenia rozwiązania CRM,
  • automatyzacji procesów takich jak (rezerwacja, przypomnienia, program lojalnościowy)
  • projektowania i modelowania procesów zachodzących w salonach beauty,
  • konfiguracji i optymalizacji marketingu z wykorzystaniem rozwiązań CRM,

INDYWIDUALNIE – 2 dni | 2 trenerów | 9 900 pln

GRUPA 4-8 os. – 2 dni | 2 trenerów | 3 500 pln/os.

Liderzy opinii

współpraca z blogerami i celebrytami


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • czym jest marketing wpływów i kim jest lider opinii?
  • jaką skuteczność ma w/w forma marketingu?
  • jak poszukiwać liderów opinii?
  • jak przygotować strategię w oparciu o marketing wpływów,
  • jakie elementy oferty są kluczowe w nawiązywaniu relacji z liderami opinii?
  • jak wygląda współpraca z liderami opinii pod względem prawnym?
  • jak wyceniać i rozpocząć kampanię?

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • obsługi narzędzi wspomagających promocję z wykorzystaniem liderów opinii,
  • tworzenia skutecznych ofert współpracy,
  • poszukiwania liderów opinii w sieci,
  • selekcji i dopasowania odpowiednich liderów opinii do konkretnych działań promocyjnych,
  • planowania zintegrowanych kampanii z wykorzystaniem liderów opinii.

INDYWIDUALNIE – 1 dzień | 1 trener | 4 500 pln

GRUPA pow. 4 os. – 1 dzień | 1 trener | 2 000 pln/os.

Media Społecznościowe

tajemnice internetu


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • czym są social media?,
  • jakie media społecznościowe wykorzystywać w branży beauty?,
  • jak prowadzić profil firmowy na Facebooku?,
  • od jakich czynników jest uzależniony zasięg w mediach społecznościowych?,
  • jakie formaty wykorzystywać w komunikacji?
  • jak planować i prowadzić spójne działania?
  • jak zautomatyzować podstawowe dziłania?

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • tworzenia treści dopasowanych natywnie do danych kanałów,
  • wykorzystanie reklam płatnych do promocji własnego biznesu,
  • analizy danych statystycznych z konkretnych mediów społecznościowych,
  • wykorzystania nowoczesnych formatów (gify, transmisje na żywo, itd.)
  • wykorzystania Facebooka, Instagrama, Pinteresta i YouTube w celach biznesowych,

INDYWIDUALNIE – 1 dzień | 1 trener | 4 500 pln

GRUPA pow. 4 os. – 1 dzień | 1 trener | 2 000 pln/os.

Public Relations

relacje z mediami i otoczeniem


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • Czym jest public relations i jak każda firma może korzystać z dostępnych narzędzi
  • Jak nawiązać i utrzymywać relację z dziennikarzami
  • Jak wygląda plan działań public relations

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • Pisania notek prasowych
  • Nawiązywania kontaktu z dziennikarzami
  • Planowania działań public relations zmierzających do przyciągnięcia uwagi otoczenia

INDYWIDUALNIE – 1 dzień | 1 trener | 4 500 pln

GRUPA pow. 4 os. – 1 dzień | 1 trener | 2 000 pln/os.

Strategia marki

tworzenie i wdrażanie planu marketingowego


Uczestnicy warsztatów dowiedzą się:

  • Czym jest strategia marki i dlaczego warto ją właściwie przygotować
  • jak odnaleźć mocne strony, wyróżniki własnej marki i unikatową propozycję sprzedaży dzięki której konkurencja przestanie mieć znaczenie
  • jak określić swój własny język komunikacji
  • jak określić idealną klientkę, na której przyciągnięciu najbardziej marce zależy
  • jak dobrać odpowiednie kanały komunikacji oraz co w publikować
  • jak rozpisać roczny plan działań marketingowych wraz z budżetem

Uczestnicy warsztatów nabędą umiejętności:

  • Określania idealnej grupy docelowej
  • Określania osobowości marki, wartości wartych komunikowania
  • Doboru właściwych kanałów komunikacji
  • Projektowania i wdrażania narzędzi promocji dopasowanych do grupy docelowej
  • Budżetowania działań marketingowych

INDYWIDUALNIE – 2 dni | 2 trenerów | 8 000 pln

GRUPA pow. 4 os. – 2 dni | 2 trenerów | 2 500 pln/os.

“Sukces to nie to, co masz, ale to, kim jesteś.”

– BO BENNET