Gdzie i jak oglądać webinar?
Dostęp do webinarów jest tylko i wyłącznie dla zalogowanych użytkownów, którzy wykupili dostęp w sklepie, jest on przyznawany odrazu po złożeniu zamówienia i dokonaniu wpłaty.
Proszę się zalogować i postępować zgodnie z krokami w tym video:
Nie dostałam/em na emaila linku do webinaru
W kwietniu bieżącego roku zmieniliśmy system do transmisji. Link do transmisji wysyłany jest emailowo zaraz po zakupie. Dostęp do webinaru można wykupić w sklepie i otrzymać w ciągu paru minut płacąc szybkim przelewem online. Aby link z e-maila działał trzeba być zalogowanym na stronie stanislawska.pl. Inny sposób aby dostać się do transmisji na żywo lub nagrań to zalogowanie się na stronie stanislawska.pl i przejście do panelu klienta (ikonka ) i wybranie zakładki “Twoje linki”. Tam właśnie znajdują się Twoje dotychczasowe zakupy wirtualne.
Dlaczego wyrzuca mnie z transmisji?
Transmisję można oglądać tylko i wyłącznie na jednym urządzeniu oraz w jednej zakładce przeglądarki. Jeżeli zalogowałaś/eś się na dwóch komputerach lub komputerze i urządzeniu mobilnym, Smart TV musisz się wylogować z pozostałych urządzeń. Ważne aby nie podawać swoich danych do konta osobom trzecim.
Nie widzę obrazu transmisji
Możliwe, że na Twoim urządzeniu nie są zainstalowane aktualne sterowniki karty graficznej lub kodeki filmów. Korzystamy z nowych rozwiązań dlatego w przypadku gdy nie widzisz transmisji prosimy Cię o uruchomienie transmisji na nowszym urządzeniu lub przy użyciu innej przeglądarki.
Dlaczego prowadzący nie odpowiada na moje pytania?
Po zadaniu pytania na czacie poczekaj aż prowadzący odpowie, transmisja opóźniona jest około 30 sekund.
Problem z transmisją - Urządzenia Apple
Jeżeli masz problemy z transmisją na urządzeniu firmy apple, spróbuj zainstalować i uruchomić transmisję przez przeglądarkę google chrome.
Czy transmisja będzie dostępna w późniejszym czasie?
Tak, każda transmisja od kwietnia 2018r. dostępna będzie w późniejszym etapie, po kilku dniach od dnia w którym transmisja się odbyła.