CEO, ekspert branży beauty, strateg rozwoju marki, innowator

dr Żaneta Gortat-Stanisławska

Kulisy Marki

Jestem CEO MG Evolution® – nowoczesnego centrum rozwoju i produkcji kosmetyków. Moją pasją jest tworzenie innowacyjnych rozwiązań beauty, które łączą naukę, technologię i efektywność biznesową.

 

Od ponad 20 lat buduję międzynarodowe marki i projekty beauty, które kształtują branżę. Jestem założycielką Broadway Beauty – ogólnopolskiej sieci szkół kosmetycznych, twórczynią marek takich jak Dotki, MG Men oraz w przeszłości wydawcą magazynu Forever. Współtworzyłam także prestiżowe wydarzenia branżowe, m.in. Mistrzostwa Polski w Makijażu Permanentnym oraz konkursy o zasięgu międzynarodowym.

 

Poprzez MG Evolution wspieram zarówno marki konsumenckie (B2C), jak i partnerów biznesowych (B2B), dostarczając kompleksowe rozwiązania: od koncepcji, przez formulację i branding, aż po finalny produkt. Moje działania zawsze opierają się na trzech filarach: technologii, jakości i przewadze rynkowej.

 

Dzielę się wiedzą również jako prowadząca podcast „Serum na Sukces” od Booksy, w którym rozmawiam z przedsiębiorcami i ekspertami kształtującymi przyszłość branży beauty.

 

Obecnie koncentruję się na rozwoju MG Evolution jako innowacyjnej fabryki i ośrodka badawczego, wyznaczającego nowe standardy w produkcji kosmetyków i technologiach ochrony przeciwsłonecznej.

 

Poza prowadzeniem biznesu wykładam także na uczelniach oraz wydarzeniach branżowych. Moja wiedza jest dostępna w formie keynote’ów, paneli i warsztatów na tematy takie jak personal branding, branża beauty czy przywództwo w sektorze kosmetycznym.

Ścieżka i Marki

2024

Oficjalne uruchomienie produkcji w fabryce MG Evolution® – nowoczesnym centrum produkcyjnym stworzonym w odpowiedzi na rosnące wymagania rynku kosmetycznego i medycznego.

2021

Powstanie MG Evolution® – zakładu produkcyjnego kosmetyków i wyrobów medycznych, łączącego innowację z najwyższymi standardami produkcji.

2016

Start marki osobistej Stanisławska® – konsekwentne działania na rzecz budowania statusu eksperta w branży beauty.

2015

Wydanie magazynu FOREVER® – pierwszej polskiej publikacji w całości poświęconej tematyce makijażu permanentnego.

2014

Założenie Broadway Beauty College® – pierwszego w Polsce rocznego programu specjalizującego się w makijażu permanentnym, mikropigmentacji medycznej i kosmetologii estetycznej.

2013

Wprowadzenie na rynek europejski profesjonalnych kosmetyków Nano Medic® – pierwszych produktów opartych na technologii nanosrebra i nan złota, stanowiących globalnie innowacyjne rozwiązanie.

2011

Powstanie Broadway Beauty International Beauty Group® – międzynarodowej sieci szkół beauty oferującej nowoczesne podejście do edukacji zawodowej.

2007

Otwarcie salonu fryzjersko-kosmetycznego Broadway Academy® w Tychach – miejsca, od którego wszystko się zaczęło.